Friday, May 18, 2012

Movie Marathon



Sebelum melihat gambar-gambar di bawah, anda dikehendaki mengubah perspektif anda kepada:

Andaikan bahawa 2 orang di dalam gambar ini baru keluar dari ceruk mana pekan  

dan ini merupakan kali pertama mereka menjejakkan kaki ke MidValley Megamall.



























PERCUBAAN PERTAMA








PERCUBAAN KEDUA








PERCUBAAN KETIGA 





Nampaknya ketiga-tiga percubaan untuk menayangkan tiket wayang,

ternyata GAGAL!

Mungkin aku memerlukan sebuah kamera yang lebih canggih daripada PSS95 ni :(






FIRST MOVIE - THE AVENGERS









SECOND MOVIE - MANTERA









THIRD MOVIE - AKU ADA, KAU ADA???




 Aku tipu, kau percaya?



The only movie yang kitorang tengok hari tu, was The Avengers. Apa? Kau dah tengok cite ni since 4 month ago??? So, ada aku kesah?! haha. The Avengers mengisahkan gabungan superhero-superhero fantasi omputih. Bak kata kawan kepada kawan aku, the climax of the story is macam mana nak selamatkan Iron Man yang mengalami cardiac arrest! Kalau nak tau, kena la pi tengok. Ketepikan tentang sentimen agama, tengok lah sekadar untuk hiburan semata. Setiap ciptaan manusia tak pernah perfect dan banyak juga yang membawa kepada kemusnahan. Dan bila berlaku sesuatu diluar jangkaan, mohonlah bantuan dari Allah. Jangan sesekali mengharap pada The Avengers untuk menyelamatkan kamu. Have faith on Him. Not on them!







Motif gambar ni???
Nak menjeleskan member yang sorang lagi katanya.
Berjayakah????




No comments:

Post a Comment