Wednesday, July 11, 2012

Nak Mula Hidup Baru


Assalammualaikum wbt.


Nampak poyo tak tajuk entry aku kali ni?
Yeah, ni semua gara-gara YM dengan member sekolah dulu,
[tak mau letak nama dia coz nanti ramai yang google. Ahaks]
terasa tertarik pulak dengan ayat 'nak mula hidup baru'  yang diulang taip.
Tu yang dijadikan tajuk entry kali ni. 
Dan disebabkan ayat dia 'woihh update blog la', maka tercetus la simple entry ni.
Kalo korang perasan, kebiasaannya aku akan update blog setiap hari Rabu. Bukan sebab aku terlalu free setiap hari Rabu. Coz kadang-kadang tu busy jugak. Tapi entah la.
Bagi aku hari Rabu ni special sket.
I always work hard to make every Wednesday be the best day for me.
Or may be jugak sebab aku lahir hari Rabu. Eh, ye ke?
[nanti aku check ngan mak aku dulu. Ahaks].
So berbalik pada tajuk entry kali ini, aku nak announce yang aku dah start keje.
 [After almost a year  tanam anggur yang tak berbuah!].
Yeay! Alhamdulillah.
Tanggungjawab bertambah berat. Stress dah jadi makanan ruji. Penat memang hari2.
Semoga aku mampu memegang amanah ni.
Jadi pekerja yang dedikasi dan kurangkan merungut dalam hati.
[ni nasihat untuk diri sendiri!]
Nampaknya, lepas ni memang jarang la aku meng'update' blog.
Tunggu Rabu berganti Rabu la jawabnya.
So don't miss me, ya!
haha







p/s: skunk ni lebih kerap berYM dari berFB. Terasa kembali ke zaman muda!

No comments:

Post a Comment