Saturday, November 20, 2010

Di saat ini...

pesta bunga api dlm hatiku
secara rasminya bermulalah cuti semester ku! Yahooooooo...(eleh...org len dah lama cuti.cesss). kenapa?mengapa?bagaimana? org lain boleh cuti dulu dari aku. Alkisahnya di pendekkan cerita..aku kena stay siapkan dan hantar proposal correction...huhu.. suppose proposal ni wat ngan partner. Paired. Tapi.....ni yg nak marah ni...bengang la kan...boleh tak partner aku tuh tinggalkan aku sorg2 siapkan proposal. Mmg la dia dah siapkan part yg patut disiapkan (itu pon selepas aku keluarkan arahan mandatori ...kalo x...jgn harap!) tapi aku x paham pe yg dia buat, beb. Bila check balik mmg byk yg kena tambah. Aku msg x reply. Aku call x angkat. Bagus! Amalkan selalu. So, nak x nak aku la yg kne settlekan sume. Tipu gle la kalo aku kate aku x bengang. Wa sgt bengang beb!B.E.N.G.A.N.G. Tapi yg best supervisor la. Nasib baek dpt supervisor yg mmg superb! Creadit to you la doc.I like! J Akhirnya proposal correction tuh dpt dihantar ke ethic committee hari ni gak kira2 jam 1615. Alhamdulillah. JJ Oppss..special thnx kat penyelaras klinikal atas bantuan anda menurunkan tandatangan td.. J


Tapi tugas sbg pelajar tidak berakhir di sini sama sekali. Once our proposal approved by ethic committee, research must be activated! kalo ikut date 1/12 ni start la keje2 mengumpul data. Diikuti rapat di belakangnya ialah data analysis yg confirm2 akan menyerabutkan neuron2 ku. Selain itu sbg exco logistik utk program ‘Satu Cucian Satu Dana’ yg akan bermula 13/12 – 17/12 (InsyaAllah), keje2 yg perlu dipantau dan digerakkan...mmg kne dipantau dan digerakkan semasa cuti nih la (cam x bese..). Kemudian kalo ade rezeki kite bercamping bersama Head Department of Emergency. Di mana? x decide lagi.(jgn jeles!) Huh, sape kate jd student ni senang?! Bkn sebarang pengorbanan yg dituntut, okay. Hanya hati2 yg tabah jua mampu mengharungi semua halangan tanpa rasa ragu. gO..gO..pOwer rangers! J


p/s: tiada pesanan ringkas.hati tengah panas.

No comments:

Post a Comment